Umowę podpisali Członek Zarządu Unibep i Dyrektor Oddziału Infrastruktury Adam Poliński oraz Dyrektor Oddziału Warszawa GDDKiA Jarosław Wąsowski i Zastępca Dyrektora Oddziału Warszawa GDDKiA ds. Inwestycji Bartłomiej Ratyński.
Pogranicze Mazowsza, Warmii i Mazur jest miejscem, w którym Oddział Infrastruktury Unibep jest stale obecny. Aktualnie Generalny Wykonawca rozbudowuje drogę powiatową na terenie gmin Lelis i Kadzidło oraz kończy trasę wojewódzką w Myszyńcu. Stosunkowo niedawno zakończył również roboty drogowe między Szczytnem a Olszynami.
Posiadamy solidne doświadczenie w projektach infrastrukturalnych prowadzonych w północno-wschodniej Polsce. Wypracowaliśmy dobre relacje z lokalnymi podwykonawcami, a to przekłada się na sprawność prowadzonych przez nas robót. Ponadto, nasze wytwórnie mieszanek mineralno-asfaltowych zlokalizowane w Łomży i w Szczytnie umożliwiają nam szybkie dotarcie na północne Mazowsze - skomentował Adam Poliński, Dyrektor Oddziału Infrastruktury w Unibep.
Zamawiający: Skarb Państwa,
Prowadzący postępowanie: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie,
Nazwa zadania: Projekt i rozbudowa drogi krajowej nr 53 na odcinku Myszyniec – Kadzidło od km ok. 85+600 do km ok. 105+230.
Wartość zadania: Cena brutto oferty wynosi 281 845 762,78 zł.
Projektowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa mazowieckiego, powiatu ostrołęckiego, obejmując miasto i gminę Myszyniec oraz gminę Kadzidło. Odcinek drogi krajowej nr 53 podlegający rozbudowie ma długość 19,630 km i przebiega przez tereny zabudowane, rolnicze oraz zalesione.
Kategoria drogi: krajowa.
Klasa techniczna drogi: GP.
Przekrój: jednojezdniowy.
Nośność nawierzchni dostosowana do nacisku: 115kN/oś.
Konstrukcja nawierzchni: kategoria ruchu KR4.
Szerokość pasów ruchu: 2 x 3,5m.
Geometria drogi w planie: Rozbudowa drogi została zaprojektowana w pasie istniejącej drogi, z początkiem w km 85+600 i zakończeniem w granicy miasta Kadzidło, km 105+230. Projekt geometrii zakłada korekty łuków poziomych oraz wpisanie projektowanej geometrii w stan istniejący.
Inwestycja nie zmienia istniejącego układu komunikacyjnego, zachowując układ w obecnym stanie. Działki graniczące z drogą krajową nr 53 mają zapewniony wjazd bezpośrednio z drogi krajowej lub pośrednio poprzez dodatkowe jezdnie oraz sieć dróg gminnych.
Mamy umowę na rozbudowę DK53 Myszyniec – Kadzidło!
Mamy umowę na rozbudowę DK53 Myszyniec – Kadzidło!
Mamy umowę na rozbudowę DK53 Myszyniec – Kadzidło!